Jump to content

Evgeny Soroka

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Evgeny Soroka

  1. יוצא לי סביבות 20 אלף בשנה. בעיה עם אוריס שהיא יקרה (אפילו מ0 ק״מ) - אולי יד2. האם יש אחראיות מורחבת לסוללה או משהו בסגנון? הבנתי שלהחליף סוללה זה יקר מאד
  2. אהלן, אני מחפש להחליף את הרכב הנוכחי לסטיישן וכרגע יש לי 2 אופציות : סיד סטיישן וסיוויק טורר. קצת אסביר מה אני חושב על הבחירות הללו ועל כמה שנפסלו ואשמח לשמוע את דעתכם בנושא. בגדול, הרעיון לקנות רכב 0 ק״מ כאשר לסיד יש הנחה יפה (מכיוון שזה מפוצץ בציי ליסינג) והונדה תעלה כ10 אלף יותר. הדברים שאני מחפש כרגע ברכב הם (בסדר חשיבות) : אמינות, תא מטען, מקום בסלון בעיקר מאחורה. חוץ למחיר, אין הבדלים משמעותיים (בעיניי) בין סיוויק לסיד. סיוויק תהיה הרבה יותר סחירה אבל אני מתכנן להחזיק ברכב כמה שיוכל לסחוב (יותר מ5-7 שנים). נתוני תאוצה די זהים. סיוויק בעלת תא מטען יותר גדול וקצת יותר מרווחת מאחורה אבל סיד הרבה יותר מודרנית ונעימה למראה (פנים וחוץ). סיד טיפה פחות זוללת דלק, אבל שניהן לא בדיוק חסכוניות. סיד זולה יותר בקניה ותחזוקה, בעוד כסיוויק יותר אמינה (לכאורה). אני לא רוצה לקנות אירופאיות מסיבות של אמינות,סחירות ועלויות תחזוקה. לכן 308, רנו ואוקטביה ירדו מהפרק. טויוטה קצת יקרה ורכב בן 3 שנים עולה בערך כמו סיד מ0 ק״מ. השורה התחתונה היא , שאני מחפש לקנות רכב בזול שישרת אותי עד סוף ימיו מבחינתי ו0 ק״מ מציעה מחירים אטרקטיביים מאלו של יד 2. אשמח לעזרה וחוות דעתם תודה
×
×
  • תוכן חדש...