יש לי מערכת פיוניר 760
השבוע קניתי DVD של PYLY
איך אני מחבר בינייהם בעצם ???
בDVD יש יציאה של אוזנייה
ובמערכת יש יציאה של צ'ינג'ר
האם אני יכול לחבר בניהם עם קבל צינג'ר ??
ואם כן איך אני עושה את החיבור במידה ויש לי
את הכבל ( איזה חוטים אני מחבר לתקע של
אוזנייה ברגע שאני חותך את הכבל)????
בתודה מראש.