Jump to content

Ravid_gilad

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ravid_gilad

  1. ושאלה נוספת,האם הערך של סיאט איביזה יורד באופן משמעותי יותר מאשר שאר הרכבים?!
  2. כן שמעתי על האופציה לקנות סיאט איביזה חדשה ב-80 אלף,השאלה היא-האם כדאי לקנות איביזה חדשה כשהערך שלה יורד באופן משמעותי ברגע הקנייה,או שעדיף לקנות איביזה 2013 שלא עשתה הרבה ק״מ? בנוגע לידני,התשובה היא שלילי..אני רוצה לקנות אך ורק אוטומט.
  3. שלום לכולם אני משוחרר טרי מהצבא,מחפש רכב אמין/חסכוני/שיש לו שוק..אני דיי נעול על סיאט איביזה 2013 טורבו אוטומט. התקציב שלי עומד על 70-80 אלף. לאחרונה אני שומע מאנשים שכדאי לי לשקול לקנות במקום הסיאט איביזה את הסוזוקי סוויפט מהסיבה שיש לה יותר שוק והערך שלה נשמר יותר,ובין היתר שמעתי שלסיאט ישנה בעיה עם החשמל והמגעים-משהו כזה..אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. תודה רבה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...