שלום לכולם,
רציתי לשתף אותכם שכמעט נפלתי לתרמית המפתה לרכב בזול.
נכנסתי ל"יד 2" לחפש רכב, והמודעה קרצה לי על יונדאי i25 ק"מ נמוך יד פרטית 2011 41000ש"ח וכו', ובנוסף מצורף תמונות של הרכב שנראה מעולה, רק שצויין במודעה "התכתבות דרך מייל".
אמרתי: יאלה ננסה, נשמע טוב, וכך היה. ההתכתבות נעשתה דרך המייל. בהתחלה היה לי קצת היסוס, אבל נשמע אמין. אני חייב לציין שקראתי כאן בתגובות של האנשים שממש אותם פרטים ואותה התנהלות!
הסיפור הוא כזה: קודם רוכשים את אמונך: "עברתי לגור בחו"ל בבריטניה ואין לי יכולת להחזיק את הרכב וחייב למכור וכו'... יש לי את כול המסמכים ובדיקה של הרכב, וגם שולחים לך מסמכים שתראה שהכול אמיתי, והכול נראה אמיתי ומשכנע. אתה חושב על להתקדם הלאה...
למזלי הגדול התייעצתי עם אישתי והיא העירה את תשומת ליבי שניראה לה חשוד הסיפור. נכנסתי לאינטרנט ואיך שהוא הגעתי לכאן. אני קורא את הסיפורים כאן, שזה אשכרה מה שקרה לי, וממש ברגע הזה שאני כותב כאן נישלח לי למייל מאותו בחור שדורש שאפקיד עבורו סכום כלשהו לחשבון בבריטניה.
אז אני רואה כאן, באחת התגובות, את טופס הבדיקה "כביכול" של הרכב המדובר, ששלחו גם לי, ואז נידלקו לי נורות אדומות! מה שאני בעצם רוצה להעביר: ראשית, תודה לפורום הזה! ותודה למי ששיתף את הסיפור שלו, כי ככה עצרתי הכול לפני שיכולתי ליפול לתרמית הזו.
תודה ליאור.