Jump to content

tomr

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tomr

  1. אולי צריך להציף את זה בפייסבוק של צינור לילה וסטטוסים מצייצים?
  2. שלום לכולם, גם אני קיבלתי ביממה האחרונה פנייה ממישהו מחו"ל שמעוניין ברכב שפירסמתי למכירה בשבוע האחרון באתר winwin. הפנייה מייד עוררה את חשדי ולאחר בדיקה קצרה נתקלתי בפורום זה. אני מצרף את תוכן הפניות שלו ואת התמונות המזוייפות ששלח לי. הפנייה הראשונה שלו: [TABLE=width: 100%] [TR] [TD]שלום, הרכב עדיין למכירה? אני רוצה לקנות 100% תגובה בחזרה אליי בדוא"ל, תודה[/TD] [/TR] [TR] [TD]שם הפונה:[/TD] [TD]פיליפ[/TD] [/TR] [TR] [/TR] [/TABLE] לאחר שכתבתי לו שהמודעה עדיין אקטואלית ושהוא מוזמן להתקשר הוא שלח לי את ההודעה הבאה בתוספת תמונות: שלום, תודה על תשובה. השם שלי הוא Phillip Hunton. אני מאוד מעוניין לקנות את המכונית שלך. סליחה על עברית שלי, אני משתמש בתכנית תרגום. זו הסיבה שאני לא קראתי לך. אני מדבר אנגלית. אני צריך מכונית כדי להשתמש בו בישראל. אני מבריטניה ואעבור לישראל בשבוע הבא עם העבודה שלי, אז אני צריך מכונית ישראלית, ברישיון, מסמכים במטרה, מוכנה לנהוג בה. בבקשה תגיד לי המחיר האחרון, אני אעריך אם תשלח לי תמונה של מסמך רישיון רכב. חשוב לבדוק לפני שהגעתי. היה לי ניסיון רע עם מכונית אחרת לפני .... כמו כן, מספר הקילומטרים ופרטים נוספים. אני אדם רציני, יש להם כסף מזומן ומוכן לבוא ולקחת אותו בשבוע הבא. רק צריך להקים את כל הדברים לפני. צירפתי עותק של הדרכון שלי. תודה! מחכה לתשובתך. בברכה! זהו בינתיים, הקיצר היזהרו מנוכלים.
  3. היי, בימים האחרונים פירסמתי מודעה למכירה של רכב ב-winwin, קיבלתי פנייה שעוררה את חשדי: "שלום,תודה על תשובה. השם שלי הוא Phillip Hunton. אני מאוד מעוניין לקנות את המכונית שלך. סליחה על עברית שלי, אני משתמש בתכנית תרגום. זו הסיבה שאני לא קראתי לך. אני מדבר אנגלית. אני צריך מכונית כדי להשתמש בו בישראל. אני מבריטניה ואעבור לישראל בשבוע הבא עם העבודה שלי, אז אני צריך מכונית ישראלית, ברישיון, מסמכים במטרה, מוכנה לנהוג בה. בבקשה תגיד לי המחיר האחרון, אני אעריך אם תשלח לי תמונה של מסמך רישיון רכב. חשוב לבדוק לפני שהגעתי. היה לי ניסיון רע עם מכונית אחרת לפני .... כמו כן, מספר הקילומטרים ופרטים נוספים. אני אדם רציני, יש להם כסף מזומן ומוכן לבוא ולקחת אותו בשבוע הבא. רק צריך להקים את כל הדברים לפני. צירפתי עותק של הדרכון שלי. תודה! מחכה לתשובתך. בברכה! הוא גם צירף תמונות
×
×
  • תוכן חדש...