יש לי פיאט אונו 93' מנוע 1100 שקניתי לפני כמה ימים והכל היה בסדר במכניקה והכל טוב.
היום, כנראה אחרי שטיפה של הרכב שעשיתי לו ולאחר שעה וחצי בערך שהתכוונתי לנסוע התנעתי את הרכב ושמעתי קרטועים כאלה מוזרים... הפעלתי את הצ'וק קצת ולאחר מכן הקטועים המשיכו. החלטתי להתחיל לנסוע ואח"כ שמתי לב לעוד כמה בעיות מוזרות... המחוגים של המד דלק והחום מנוע לא עובדים, הוינקרים (איתותים) לא עובדים, והמזגן לא פועל, וגם הנורה שמראה על האנדבראקס מורם לא פועלת. בעיה מוזרה ביותר שלא קרתה לי כל הזמן שאני מתעסק עם רכבים או לא שמעתי על בעיה דומה לזאת... ברור לי שאולי וכנראה יש איזשהוא קשר לשטיפה של המכונית כי לפני זה לא היתה שום בעיה.
אם למישהו יש מוזר ויכול ליעץ או לעזור אני אשמח כי זה חוסר מזל טוטאלי ומתסכל שקורא לי דווקא ביום שישי... תודה מראש.