Jump to content

mariol

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mariol

  1. לצורך העניין יש לי מגבר פנוי של ארק אודיו וכן זוג ארק אודיו בלאק 6.5 וכן מונובלוק לסאב אבל מעדיף לא לגעת בהם אם אפשר לא כי אני לא אוהב אותם, נהפוך הוא, פשוט לא יודע כמה זמן הרכב יהיה אצלי ( בכל מקרה לא יותר משנתיים ואז אתחדש ) ולא באה לי שוב על המפח נפש לזרוק ערמות של כספים על מערכת , כלומר כאשר אלחיף את הרכב אעדיף לפרק את מה שהותקן במינימום מאמץ וכן להעבירו לרכב הבא בהתחלה רציתי ללכת על רכישת HU X800D של אלפיין ולהחליף את הרמקולים והמגבר של הרכב למה שציינתי שברשותי מהרכב הישן אבל זה סתם ערמות של כסף
  2. אדי תודה על התשובה המפורטת לא ציינתי דבר אחד שכנראה הוא חשוב אינני מתכוון לעשות זאת בעצמי, וכן אודה להפניה למקומות מתאימים ( כאן או בפרטי) בנוגע ל 3 האפשרויות תוכל בבקשה להסביר בקצרה הבדלים בין האפשרויות לפי זה אנסה להבין מה הפלוס ומה המינוס של כל אפשרות שוב תודה רבה מראש מריו
  3. הייתי מתחיל בלבדוק את החיבור למגבר המקורי - אם זו צמה וקונקטור שאשפר להתחבר אליו או יותר טוב לרכוש צמה מתאמת מחו"ל למשל. ומחבר באמצע פרוססור עם כניסה דיגיטלית בשביל שתוכל לחבר לשם סמארטפון בעזרת ממיר מUSB לאופטי או מBT לאופטי קודם כל תודה על ההתיחסות וכן על התשובה אז בדקתי ומדובר על (נראה לי כמגבר) JBL GREENEDGE חיפשתי עליו מידע ולא ממש מצאתי (כנראה OEM) צירפתי 2 תמונות, נראה שיש כניסה כלשהיא ואני לא מצליח לזהות את סוג המחבר האם לפי התמונות והמידע הנוסף שצירפתי אתן יכולים לקדם אותי בעוד צעד? מודה מראש מריו
  4. חברים שלום ברשותי טויוטה קאמרי 2015 HU סיני של גיל קאר מתחת לכסה נהג מגבר מקורי של טויוטה (JBL) רוצה לשפר את איכות הסאונד בלי לקרוע את הכיס מעדיף לא לגעת בHU (לא כי אני אוהב אותו, נהפוך הוא) מעדיף קודם כל לא לגעת ברמקולים והמגבר הקיים ולראות איך אפשר לשפר ע"י גורם אחר (פרוססור,,,,,,) מקור שמע מועדף (סמארטפון) אשמח לעצות מריו
×
×
  • תוכן חדש...