Jump to content

Max Konner

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Max Konner

  1. שלום וברכה, היום חניתי בסמוך למדרכה הצבועה בכחול לבן ברחוב ארלוזורוב בהרצליה והפעלתי את "איזי פארק". לאחר שחזרתי אחרי כשעה, גיליתי דוח חניה על סך 250 ש"ח. גיליתי שבתחילת הרחוב באמת היה תמרור שהראה, שהחניה בין 9-11 הינה לפריקה/טעינה בלבד. השאלה אם מותר לעיריית הרצליה לנצל את תום ליבם של הנהגים ואף לרשום דוחות עם סכומים גבוהים כאלה ? תודה מראש, מקס.
×
×
  • תוכן חדש...