Jump to content

abrgil

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי abrgil

  1. קיבלתי אוטו חדש לפני כמה ימים Mistubushi Outlander עכשיו השאלה שלי איפה הצג שיש את הרדיו שירים שהכל טאץ' בקיצור אני רציתי לגשת לGPS שמה[ navigation system] עכשיו אין את הקובץ של הGPS הוא שואל אותי אם אני רוצה באופן עצמאי לחפש את הקובץ הוא פותח לי תיקייה שאין בה כלום , עכשיו הבקשה שלי אם יש למישהו ידע איזה קובץ זה שאפשר להעביר אותו בדיסק און קי לאוטו ולהעביר שם.
×
×
  • תוכן חדש...