שלום לכולם, ביידי הונדה אקורד שנת 2001 גיר אוטומט , מנוע 1800, 180 אלף ק"מ.
יש שני בעיות ואני לא יודע אם הראשנה קשורה לשנייה.
1. כאשר אני נוסע עם D ונותן גז בלי לעצור, האוטו מגיע בטורים ל6,000 - 5,000 סל"ד ורק אז מחליף הילוך., זה מתחיל גם בנסיעה וגם בכביש מהיר ( מגיע בד"כ ל4,500 - 5,000 סל"ד ).
2.כאני מתחיל בנסיעה על D, האוטו נותן מן קיק כזה בתחילת נסיעה , זה קורה לרוב כאשר אני נניח על 30 קמ"ש, וכשאני לא עם הגז הוא יורד ל20 קמ"ש למשל, וכשאני מתחיל לתת גז פתאום קיק כזה מעצבן..
וכאשר האוטו על D עם ברקס בעצירה הוא טיפה רועד, לרוב אני פותר את זה עם השוואה לניוטרל, אבל רוצה כבר לסדר את זה, אני לא יודע אם זה הבעיה
אבל הלכתי למוסך , הוא אמר לרוב שמן גיר מקורי פותר את הבעיה, החלפתי שמן גיר מקורי של הונדה באוטו, ועדיין אותו דבר.
למישהו יש פתרונות ? תודה רבה !