Jump to content

עמי ו.

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של עמי ו.

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הזמנתי את הרכב הנ״ל אבל אני מתלבט אם לממש את הקניה בגלל המנוע החלש (115 כ״ס 17 קג״ם)יחסית לרכב בגודל כזה.אם מישהו התנסה בנהיגה בנסיעת מבחן או שכבר נמסר לו רכב כזה אשמח לחוות דעתו,דרך אגב נסיעת המבחן שביצעתי לא ממש עזרה לי להגיע להחלטה. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...