החלפים של יצרן צרפתי, לא זוכר לצערי איך קראו לו. נסעתי עם הקלאצ' הנוכחי 184,000 ק"מ- זה הקלאצ' המקורי של הרכב.
כרגע אין בעיה בהעברת הילוכים, אבל מיש פעמים נדירות שקשה לשלב הילוך , ובעליות לירושלים האוטו לא סוחב (אבל לדעתי זה קשור לזה שהוא 1000 סמ"ק, בכל זאת).
מישהו יודע איך לברר מחירי חלפים מתאימים ברשת? אני חופר כבר יומיים ומוצא רק את החלפים המקוריים, שהם סתם יקרים מדי.
תודה לכל המגיבים.