Jump to content

נתן_ק

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נתן_ק

  1. סל"ד עולה.
  2. החלפים של יצרן צרפתי, לא זוכר לצערי איך קראו לו. נסעתי עם הקלאצ' הנוכחי 184,000 ק"מ- זה הקלאצ' המקורי של הרכב. כרגע אין בעיה בהעברת הילוכים, אבל מיש פעמים נדירות שקשה לשלב הילוך , ובעליות לירושלים האוטו לא סוחב (אבל לדעתי זה קשור לזה שהוא 1000 סמ"ק, בכל זאת). מישהו יודע איך לברר מחירי חלפים מתאימים ברשת? אני חופר כבר יומיים ומוצא רק את החלפים המקוריים, שהם סתם יקרים מדי. תודה לכל המגיבים.
  3. שלום, במסגרת טיפול שגרתי לפני טסט המוסכניק שלי (שיש לי בו אמון רב) אמר לי שהקלאצ' כמעט גמור וצריך להחליף. הצעת מחיר שלו לעבודה + חלפים (לא מקוריים) היא 1,600. זה סביר? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...