לפני שבוע התנגשתי בקטנה ברכב גדול (7 מקומות). אני נהג צעיר והנהג השני היה בחור מבוגר ומאוד נחמד החלפנו פרטים והייתי בטוח שהוא אפילו לא יחייב אותי ביותר מכמה מאות שקלים בודדים היות והנזק לרכב שלו היה ממש מזערי (בתמונות-מחזיר האור השמאלי קצת נפגע+שפשוף פצפון).
היום הוא התקשר אלי ואמר לי שעלות התיקון לפי המוסך שלו היא "1200 שקל פלוס מעמ".
אני לא ממש מבין בנושאים האלה.הוא מנסה לנצל אותי ולעשות לרכב שלו טיפול רציני או שזה באמת מחיר התיקון של דבר שכזה?
תודה מראש לעונים