חייל לפני שחרור, כל החיים נסעתי על קטנועים/אופנועים עכשיו שנכנס החורף אני מחפש רכב.. הדרישות:
חסכוני בדלק/חלקים/טיפולים עד כמה שאפשר
סחיר, יכול להיות שארצה להפטר ממנו בעוד חצי שנה.
קטן, מעדיף מטעמי נוחות/חניה וכ'ו
גיר אוטומט בלבד
נסיעות יותר בעיר, כולל בין עירוני קצר כמה פעמים בשבוע
יכול להשקיע עוד כ5000 שקלים ל20000, מעדיף שלא, השאלה היא מה הערך המוסף?? אפשר להספק ב15000?
בכל מקרה אין לי מושג ברכבים והייתי שמח לשמוע גם עצות לקניה ראשונה של רכב, מה לבדוק ממה להמנע וכ'ו.. תודה!