שלום
יש לי פורד פוקוס משנת 2001 ומצאתי באיביי מערכת סטריאו שאני חושב שאצליח להתקין, אני רוצה לשדרג כי הרדיו בפוקוס בא בלי חיבור אוקס מראש, אז הוצאתי את הרדיו וחיברתי אדום לבן מאחורה, אבל השמע נקלט רק מאחורה. אני אשים קישור לרדיו שמצאתי, ואשמח לדעת אם יתאים. ובנוסף אם אני אתקין רדיו החדש הרמקולים מקדימה כן יעבדו, כי כשאני שומע רדיו הרמקולים עובדים, רק כשאני מחבר את האוקס.
http://www.ebay.com/itm/In-dash-Vehicle-Stereo-Receiver-MP3-Player-W-FM-Radio-Car-USB-SD-AUX-Input-CITI/281438705521?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D27538%26meid%3D11f11203b41d4cd5a94e96cb99a20495%26pid%3D100005%26prg%3D11353%26rk%3D1%26rkt%3D6%26mehot%3Dpp%26sd%3D301354001047&rt=nc
או
http://www.ebay.com/itm/MP3-Player-Radio-USB-SD-WMA-AUX-Car-Audio-Stereo-In-Dash-input-FM-Receiver-/301354001047?pt=Car_Audio_In_Dash_Receivers&hash=item462a192297