Jump to content

Hookah

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Hookah

  1. שלום לכולם, יש לי שברולט קרוז 1800, הרחתי ריח שרוף מכיוון המכסה מנוע, פתחתי, ראיתי הזעת שמן קטנה, במוסך אמרו שזה אטם מכסה שסתומים, נזילה מזערית. יש להם איזה בעיה עם הספק ולכן אמרו לי לנסות לבוא שבוע הבא .. רציתי לדעת, בנתיים מסוכן לנסוע ככה? יש לי בשבועיים הקרובים כמה נסיעות של 60 -70 קילומטר ביום, יכולה להיות סכנה לרכב או שזה סובל דיחוי כעת? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...