שלום לכולם, אני חדש בפורום וגם בכל תחום הסאונד,
יש לי מערכת ברכב שכוללת : מערכת מולטימדיה ,זוג רמקולים על המגש , סאב ,ומגבר.
חבר הביא לי זוג קומפוננט שאין לו צורך בהם , אז החלטתי לרכיב על הגטס שלי.
אז קודם השאלה: לאן הכי רצוי לחבר את הקומפוננט ,למגבר או ישירות למולטימדיה?
כמובן שאם אני מחבר את הקומפוננט על המגבר, הרמקולים שעל המגש יעברו למערכת מולטימדיה,
אני לא מכיר את הנתונים של המערכת, אז צילמתי את המפרט שרשום עליהם בשביל לקבל את התשובה הכי מדויקת , מקווה שזה יעזור
צרפתי תמונות פה של המגבר שלי
שמחוברים אליו זוג רמקולים של פיוניר, וסאב שיושב על 2 אום
וגם את הקומפוננט של rainbow שאני רוצה להרכיב
על מגבר או המערכת?
תודה לכל העונים , ושבת שלום (: