Jump to content

Oded Nofarber

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Oded Nofarber

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, יש לי סובארו אימפרזה 2006 . בימים האחרונים התחילו לי קפיצות קלות ברכב. כאשר אני עומד במקום עם הרכב מונע פתאום יש קפיצה כמו שיש נפילת טורים אך שאני מסתכל על הטורים אין תזוזה. הטורים על סביב 400-500 שזה קורה. בנוסף, גם קרה לי בימים האחרונים קפיצות כאלו באמצי נסיעה שאני עם רגל קצת רפויה מדבשת הגז. הייתי במוסך וניקו לי את כל איזור המצערת אך הדבר לא עזר למישהו יש מושג מה זה יכול להיות?
×
×
  • תוכן חדש...