Jump to content

תנחום

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי תנחום

  1. לפניי כשנה הלך לי רדיאטור החימום לאחר ביצוע מעקף למערכת קירור מנוע הרכב נוסע מעולה אך ברצוני לסדר את הבעיה כמה עלול לעלות רדיאטור חימום ואיפה כאן בצפון יש מישהו שמטפל בצרפתיות ולוקח מחירים סבירים??? בתודה רבה תנחום
  2. אני בעיקרון מאזור הקריות חיפה
  3. אשמח לקבל מספר טלפון של מכונאי ולדעת כמה יעלה ניקוי שכזה להערכתך בהתאם למצב , ואשמח למספר טלפון של מישהו שמוכן לבצע עבודה כזו
  4. היחברים אני חדש בפורום , בידי יש פיג'ו 206 ידנית עם 212K האוטו באמת נהדר ולא עושה לי בעיות מדיי פעם כשאני עומד בצומת הטורים מתחת לאחד יורדים טיפה מעבר ואז האוטו מקפיץ אותם למעלה וחוזר חלילה הדבר קורה באופן רנדומלי ולא תמיד , מה שמפריע לי שפעם ב... האוטו נכבה הייתי שמח לשמוע מה דעתכם ואם יש לכם מישהו להמליץ עליו באזור הקריות שמתמחה בצרפתיות ולא ינסה לעשות איזה טריקים מפגרים \ תודה מראש שבוע טוב
×
×
  • תוכן חדש...