היחברים אני חדש בפורום , בידי יש פיג'ו 206 ידנית עם 212K האוטו באמת נהדר ולא עושה לי בעיות
מדיי פעם כשאני עומד בצומת הטורים מתחת לאחד יורדים טיפה מעבר ואז האוטו מקפיץ אותם למעלה וחוזר חלילה
הדבר קורה באופן רנדומלי ולא תמיד , מה שמפריע לי שפעם ב... האוטו נכבה
הייתי שמח לשמוע מה דעתכם
ואם יש לכם מישהו להמליץ עליו באזור הקריות שמתמחה בצרפתיות ולא ינסה לעשות איזה טריקים מפגרים \
תודה מראש שבוע טוב