Jump to content

איציק ברבי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איציק ברבי

  1. היי, אני מעוניין לקנות רכב מסוג Audi A4 http://audi.co.il/wp-content/uploads/2014/11/31909_presentor_45_A4.pdf הדגם ה2000 Executive עם חבילת S-Line עכשיו השאלה שלי היא כזאת, המחיר יוצא 372 אלף שקל. לא יצא לי להיכנס ולבדוק על הניידות, כמה אחוזים ירד לי מהמחיר,רק המיסים שהמדינה לוקחת? הבנתי שהם לוקחים בסביבות ה40% האם זה הגיוני??
×
×
  • תוכן חדש...