היי, אני מעוניין לקנות רכב מסוג Audi A4
http://audi.co.il/wp-content/uploads/2014/11/31909_presentor_45_A4.pdf
הדגם ה2000 Executive עם חבילת S-Line
עכשיו השאלה שלי היא כזאת, המחיר יוצא 372 אלף שקל.
לא יצא לי להיכנס ולבדוק על הניידות, כמה אחוזים ירד לי מהמחיר,רק המיסים שהמדינה לוקחת?
הבנתי שהם לוקחים בסביבות ה40% האם זה הגיוני??