איזה מין מסנן? האם מסנן לא יגרום ללחץ?
חשבתי לעשות הסתעפות T עם מעין אגן ניקוז כדי שהשמן לא יגיע לקרבורטור.
אני ממש מעדיף לזהם כמה שפחות (אז למה קניתי מין אוטו כזה?!), כך שאשמח לשמוע על רעיון.
צביקה שלום,
נכון, התפספס לי ה-9- זה 1913 סמ"ק
המנוע אינו מעשן, אולם מאבד מעט שמן כנראה כתוצאה מלחץ - אולי רינגים בלויים.
במשך זמן לא רב ממש מצטבר שמן בקרבורטור ובפילטר אוויר.
האם לדעתך כדאי לנתק את הנשם מהמכסה של הקרבורטור? האם הוא יונק או פולט? האם יש להתאים לו מסנן נפרד?
איך מנקים את הנשם (הפחית השחורה)?
תודה
אמיר
שלום,
יש לי שאלה:
יש לי טרנספורטר 86 , בנזין 1013 סמ"ק, קרבורטור.
לפעמים עף לי שמן מהנשם של המנוע, ומגיע לקרבורטור ומשבש את פעולתו.
מה הדבר הזה אומר ומה אני יכול לעשות כדי למנוע את זה והאם זה אומר משהו על המנוע שלי?
תודה, תודה.