תודה על העזרה
רק אם תוכל לכוון אותי למה אתה מתכוון במדויק זה יעזור ל יותר.
את הסוויץ של הערוצים האחוריים לשים על LPF כמו שציינת ואיך לכוון על 80HZ לא מופיע לי מספרים על הסקלה הזאת ומה לגביי הסקלה של HPF וה- GAIN? לא לגעת?
ולגביי הערוצים הקדמיים אותו הדבר איך אני ידע בסקלה שזה על 80HZ וה-GAIN שלידו על כמה לשים? והסוויץ על מה יהיה על ה-HPF או על GAIN?