Jump to content

ymeni99

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של ymeni99

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על העזרה רק אם תוכל לכוון אותי למה אתה מתכוון במדויק זה יעזור ל יותר. את הסוויץ של הערוצים האחוריים לשים על LPF כמו שציינת ואיך לכוון על 80HZ לא מופיע לי מספרים על הסקלה הזאת ומה לגביי הסקלה של HPF וה- GAIN? לא לגעת? ולגביי הערוצים הקדמיים אותו הדבר איך אני ידע בסקלה שזה על 80HZ וה-GAIN שלידו על כמה לשים? והסוויץ על מה יהיה על ה-HPF או על GAIN?
  2. שלום לכולם אני יש לי יונדאי אקסנט 2008 וקיבלתי מתנה מדוד שלי מגבר של PULSE AUDIO B-2900 עם 4 ערוצים וסאב של SONY 1200WAT מצורפים התמונות שלהם. עכשיו רציתי לשאול אתכם איך הכי כדאי לי לכוון את המגבר כדי לשמוע איתו טוב ונקי ככל האפשר (צירפתי תמונות של איך המגבר נראה מבחינת האופציות כיוונים שלו). בנוסף הייתי רוצה שתגידו לי מה כדאי לי להגביר את הרמקולים האחוריים והסאב או את הרמקולים הקדמיים והסאב. תודה על העזרה.
×
×
  • תוכן חדש...