Jump to content

דוד דידנקו

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של דוד דידנקו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם , שאלה : מהי העדיפות לרכב מהבחינה שהיא חותכת טוב יותר את האוויר ומאיצה את המהירות בקלות בזמן לחיצה ללא הפרעה או קושי של האוויר במילים פשוטות .. איפה נימצא אווירודינמיקה טוב יותר ! בהנמכה או בהגבהה ( יכול להיות סטנדרני במצב טוב , או טיפה מוגבהה ) ..? תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...