לסיכום העניין, פניתי לאספיר בפייסבוק והם אמרו לי שיש להם כיסויים במידה שלי ושאני רק צריך לבוא ולקחת.
נסעתי לסניף בתל עדשים והבחורה הנחמדה שם הביאה לי כיסוי ואמרה לי קח עוד אחד תביא לחבר.
בקיצור יצאתי משם עם שני כיסויים בחינם, שמח ומאושר!
תודה לכולם
בדיוק בוקי לזה אני מתכוון. בשנים האחרונות חברות שמתעסקות עם רכבי 4X4 ואפילו מגזינים של רכב או שטח אני חושב חילקו את הכיסויים.
רציתי לדעת אם מישהו מכיר/שמע/יודע על חברה כזאת.
הכל חוקי רז, אין לי כוונה לגנוב כיסויים בלילות. בשביל זה לא צריך עצות בפורום