שלום רב.
ברשותי סקודה ראפיד 2014.
לאחרונה קניתי מצלמת שמשה ונתקלתי בבעיה.
על מנת לפעיל המצלמה צריך להשתמש במצת סיגריות של ה12V כאשר האוטו מותנע. כאשר מכבים את האוטו היא נסגרת לבד.
הבעיה באוטו הנ"ל שהמצת דלוק כל הזמן גם כשאין מפתח בסוויץ' והמצלמה עובדת כאשר האוטו בחנייה מכובה.
גם אפשר לדוגמא לרוקן את המצבר באופן הזה אם משאירים טלפון לטעינה בטעות או כל מכשיר אחר.
בכל אופן שאלתי היא אם יש אופציה לחבר למקור מתח אחר באוטו (ישנם שני כבלים - USB ועוד אחד בתוך תא של הנוסע) או אולי לבטל את המצת שלא יהיה עובד כל הזמן אלא רק כאשר האוטו מותנע/המפתח בסוויץ'.
תודה מראש לעונים.