Jump to content

אמיל ינאי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אמיל ינאי

  1. איך אני מוצא את החוט אמור להיות לו טבית אם משהו?
  2. מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך אני מחבר את המצלמה למעכרת , אני רוצה שהרכב יהיה על מצב R המצלמה תופיע לי על הצג ישר ושלא יעבור במצב ידני תודה מראש הרכב סוג מאזדה 3 2007 המערכת של himax
×
×
  • תוכן חדש...