Jump to content

Nisimsa15

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Nisimsa15

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כמו שאמר אנטון גם כך לפי דעתי תבדוק ממיר קטאליטי רוב הסיקויים שזה משם.
  2. אם כבר אתה מחפש משהו הצ׳בק 5 דלתות אני הייתי ממליץ לך ללכת לכיוון סיאט לאון 2010 1.8 Tsi יעלה לך טיפה מעל הכסף שאתה מוכן לשלם אבל ממליץ לך בחום לבדוק או לצאת בנסיעת מבחן באוטו ואני בטוח מאוד ממנו רכב לא גדול כל-כך חווית נהיגה מהנה מאוד ויש מקום גדול מאחור מרווח ובטיחותי מאוד ... אצלי יש כזה כבר שנה וחצי ופשוט כמעט ואין תקלות רק נכנס למוסך לטיפולים ופעם אחת בגלל מצבר, מחוויה אישית שלי ממליץ בחום , לפחות תלך בנסיעת מבחן מבטיח לך שלא תתאכזב.
×
×
  • תוכן חדש...