אם כבר אתה מחפש משהו הצ׳בק 5 דלתות אני הייתי ממליץ לך ללכת לכיוון סיאט לאון 2010 1.8 Tsi יעלה לך טיפה מעל הכסף שאתה מוכן לשלם אבל ממליץ לך בחום לבדוק או לצאת בנסיעת מבחן באוטו ואני בטוח מאוד ממנו רכב לא גדול כל-כך חווית נהיגה מהנה מאוד ויש מקום גדול מאחור מרווח ובטיחותי מאוד ... אצלי יש כזה כבר שנה וחצי ופשוט כמעט ואין תקלות רק נכנס למוסך לטיפולים ופעם אחת בגלל מצבר, מחוויה אישית שלי ממליץ בחום , לפחות תלך בנסיעת מבחן מבטיח לך שלא תתאכזב.