Jump to content

liron_t

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי liron_t

  1. בוקר טוב יש לי מיצובישי לנסר 2006, הנורה של הלוחית זיהוי האחורית לא דולקת, ואני צריך להעביר את הרכב שלי טסט, משהו יודע אולי איך ניתן לפרק ולהחליף? ואלו נוריות אני צריך לרכוש? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...