Jump to content

cheny

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של cheny

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הגיר האוטמט של הספלאש באמת הרבה יותר חסכוני מהקורולה? אתה יכול לתת הערכה מה ההבדל? כי כשאני נכנס למחירים של ספלאש שנתון 2012 +- אני מקבל 55-60 אש"ח שזה לא כזה רחוק מהקורולה שהצעתי בהתחלה.
  2. במידה ואני כן מתעקש על רכב אוטומט, אז אתם יכולים בבקשה לתת לי דגמים שיכולים לשמש אותי ?
  3. היי, אני מתעניין ברכישת רכב לשימוש עצמי. אני סטודנט שגר בדרום, עובד ולומד במרכז ככה שנסיעות יש בשפע. עד היום השתמשתי ברכב השני של המשפחה קורולה 03 וחשבתי לרכוש לעצמי רכב. אני לא מחפש רכב "מהנה" ולא מחפש את ה מאפס ל100. עד להיום נסעתי בקורולה משפחתית ששירתה אותי כמו שצריך. התעדוף הכי גדול שלי זה אמינות רכב. גם לטווח הרחוק (5 שנים קדימה והלאה), התעדוף הבא זה הוצאות שוטפות שזה דלק ביטוח טיפולי אחזקה וכו'. בהתחלה חשבתי לקחת קורולה 09 עם גיר אוטומטי, אבל חברים אומרים שזה מיותר עבורי לקנות רכב גדול שכזה. והייתי רוצה להבין ממכם מה הכי חכם יהיה לעשות מבחינתי.
×
×
  • תוכן חדש...