Jump to content

matanc70

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי matanc70

  1. הערה לגבי הרובוטי של קבוצת פיג'ו - סיטרואן. שים לב שהקלאץ אינו באחריות, אנו החלפנו קלאץ ל 107 אחרי 40K ובתקופת האחריות המורחבת.. אולם על חשבוננו כי מסתבר שזה חלק של בלאי שלא כלול. הבנתי שזו בעיה נפוצה במוסך מורשה רצו אחרי הנחת "רצון טוב" כ 4000 ש"ח.. בסוף החלפנו במוסך שהיה בעבר מורשה בכ 2500 שח.
  2. אני גם עם 107 רובוטית מצוינת, ובדרך לתינוק ועגלה, אבל בתל אביב.. לכן החלטנו אחרי בדיקות בשוק ללכת על הסיאט מי, העגלה נכנסת והשגנו את הרובוטית ב 65 על הכביש.. מחירי סוף שנה.. לך אני מציע ללכת על האיביזה AM5 ב 80,000 .. בסופר מיני זו הקניה הכי שווה
×
×
  • תוכן חדש...