Jump to content

asiibiza

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי asiibiza

  1. שלום לכולם ותודה מראש על העזרה. לצערי הלך לי האוטו טוטאלוס ואני מחפש רכב חדש . אני מעוניין לדעת פרטים על הסיאט איביזה sport dsg 1.6 אוטומט (3 דלתות) שנה 2010. התקציב שלי עד 70 אלף אם זה משנה. אני נוסע לפחות פעם בשבוע לירושלים הלוך חזור כך שהדבר שהכי חשוב לי אחרי היופי זה חסכון בדלק. אשמח לשמוע מה דעתכם על האוטו (שמעתי גם שיש בעיות רציניות עם הגיר שלו אשמח לדעת גם אם זה נכון)
×
×
  • תוכן חדש...