Jump to content

Izidor Mordehai

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Izidor Mordehai

  1. אין כלום כלום כלום חוץ מהמערכת שצירפתי בתמונה..
  2. אין לי את הBLUE & ME.. אני בגרסה הכי הכי פשוטה.. אין לי שום יצאה רק את המערכת..
  3. תודה על התשובה! אבל אם לא מופיע הAUX על הצג? יש לך מושג איזה כבל יעבוד? אחד מאלה שבתמונות יעבוד? מה ההבדל בניהם?
  4. הייי יש לי פיאט 500 2012 ואשמח לעזרה. אני רוצה להוציא כבל AUX מהמערכת, הזמנתי מהebay את הכבל המצורף בתמונות והמוכר אמר לי לבדוק לפני שהוא שולח אם כשאני לוחץ על כפתור הCD מופיע AUX בצג ואם לא מופיע זה לא יעבוד. מצורפות התמונות של הכבל ושל הצג כאשר הוא על הCD. אשמח לעזרה/הצעות/פתרונות תודה
×
×
  • תוכן חדש...