כמה דברים,
ראשית- מבטיח לא להיעלב
שנית, ההגדרה של דו"חות מוצדקים היא לא שחור-ולבן במקרים רבים (חניית נכים, חסימת מדרכות). במקרים כאלה, לא רק שלא נסייע אלא גם שלא נוכל לסייע אף אם היינו רוצים. כפי שציינתי, הרבה מהדו"חות נמצאים בתחום אפור (שאלת מדיניות אכיפה, הגדרת מדרכה וכן הלאה).
שלישית, הטענה שלך שקל להוכיח אמצעי תשלום- כמובן שאתה יכול בקלות (ובלי צורך בעזרה חיצונית) לפנות לפנגו או סלופארק ולבטל את הדו"ח. אבל היו לנו כבר פניות מאנשים שגם אחרי פנייה לסלופלארק והעברת המידע לעירייה נותרו עם הדו"ח.
השירות, אם כן, לא נועד להוות שירות שליחויות לסופרקמרקט, אלא יותר מוצר השוואת מחירים- לוודא שאתה לא מקבל מה שאתה לא צריך לקבל.
נשמח לעמוד לרשותך,
יהל