Jump to content

Temasv

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Temasv

  1. שלום לכולם מצטער שאני מכיב כאן פשוט אני חדש בפורום ואין לי מושג איפה ואיך לפתוח אשכול או פוסט בנושא קניתי מליסינג מיצובישי לנסר 2011 וזה בכלל לא היה בכיוון שלי ולכן ברצוני לשאול האם יש למשהו מושג איזה טיפולים ובאיזה קמ אני אמור לעשות אותם!? הרכב עבר 117000 קמ ואין לי עד עכשיו מושג באיזה קמ אני אמור לעשות איזה טיפול!!!...יש אולי טבלת טיפולים שמתייחסת לרכב הנ״ל מ117000 קמ תודה מראש ואם משהו לא תקין נעשה בתגובה בבקשה תכוונו אותי
×
×
  • תוכן חדש...