Jump to content

אוגיגו

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אוגיגו

  1. שלום, אנחנו מתכוונים לקנות את הרכב הנ"ל בחודש הקרוב (2011/2012), אתמול נתקלתי בכתבה הנ"ל שמדרגת את הרכבים עם מספר התקלות הגדול ביותר בארה"ב לפני הקונסיומר ריפורט. הפיאסטה במקום שלישי. לוותר? But six cars are the least reliable, the worst on the list, according to Consumer Reports:They are:Fiat 500 LFord FiestaMercedes Benz CLAJeep CherokeeJeep Grand Cherokee, dieselNissan Pathfinder http://www.azcentral.com/story/money/business/2014/10/29/consumer-reports-6-least-reliable-cars-might-surprise-you/18113757/ http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-31678-%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%A1-%D7%94%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8.aspx
  2. שלום, נניח שאני מתלבט בין כמה רכבים, יש אפשרות לדעת מה תהיה עלות הביטוח הצפויה לכל אחד מהם? חיפשתי מחשבון פשוט ברשת, בלי הצעת מחיר מדויקת, רק הפרשים בין דגמים שונים. תודה.
  3. מדובר על מזדה 3 2010
  4. שלום, אנחנו זוג + תינוק ומחפשים רכב קטן וחסכוני. 20K ק"מ בשנה. כרגע המועמדות הן פורד פיאסטה או i20, איזו משתיהן עדיפה? יש אופציה טובה יותר? מבירור קצר בכמה מסוכניות הליסינג אפשר לקנות את הפיאסטה בפחות מ60K עם ק"מ נמוך (~50K). תודה.
×
×
  • תוכן חדש...