ידני או אטומט זה תלוי ברכב אם הוא חלש סביבות ה1000-1200 ככה אז עדיף ידיני ,ובקשר למיקרה זה עדיין המבצע הזה זה סתם הם כל יום מתקשרים אלי ואומרים לי ב60 שיביאו לי אבל אני לא בטוח שזה מה שאני רוצה ,ובק"מ זה גם יהיה רכב פרטי אז הוא יסע קצת יותר , ועריכה בנוגע להתחלה אני חייב רכב מרווח רצח אני לא קטן כלכך (מטר94)