Jump to content

Ami Dahan

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ami Dahan

  1. ידני או אטומט זה תלוי ברכב אם הוא חלש סביבות ה1000-1200 ככה אז עדיף ידיני ,ובקשר למיקרה זה עדיין המבצע הזה זה סתם הם כל יום מתקשרים אלי ואומרים לי ב60 שיביאו לי אבל אני לא בטוח שזה מה שאני רוצה ,ובק"מ זה גם יהיה רכב פרטי אז הוא יסע קצת יותר , ועריכה בנוגע להתחלה אני חייב רכב מרווח רצח אני לא קטן כלכך (מטר94)
  2. עכשיו השאלה מה עדיף לי לקנות רכב חדש 2014 עם אבזור והכול חדש אבל מהרכבים הקטנים לדוגמא NISSAN MICRA או לקנות רכב קצת יותר ישן אבל גדול יותר תגידו את דעתכם ודוגמאות לרכבים אני מיואש כבר לא מצליח לבחור ( הרכב אמור ליסוע כל בוקר 50 קילומטר בערך) , בעיה של ביטחות של הרכב מינימום 4 כוכבים או 4 או 5 עזרה בבקשהה
×
×
  • תוכן חדש...