Jump to content

obeh

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של obeh

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. חחח זה בסדר אין לי כרגע שליטה מההגה. אז אין מה לאבד, למרות שזאת בהחלט תוספת נחמדה למרות שלא לגמרי הכרחית
  2. אוקי, תודה רבה לכל המגיבים. אני אחשוב על זה עוד קצת.
  3. כי המטרה היא כמובן גם לנגן מוזיקה מהמכשיר הסלולארי שלי. מה גם שאני לא ממש מתלהב מהרעיון שאני אאלץ להטעין את הדיבורית כל x זמן אני מחפש משהו שהוא יותר חבר ושכח. עריכה: אם תוכלו להעריך עבורי מה הוא התקציב המינימלי עבור הדרישה שלי להשתמש ביציאות המקוריות (כן רדיו דיסק רגיל לא דאבל דין)
  4. זאת אומרת מיקרופון חיצוני ולא רמקול חיצוני כפי שכתבתי (למה לא ניתן לערוך את ההודעה לאחר זמן מסויים?)
  5. רכשתי לא מזמן קיה ריו מודל 2012 (המודל הישן) ואני מעוניין להחליף את המערכת המקורית שברכב (אינה תומכת BT) באחת חדשה התקציב נע בין 700-800. אם ניתן להשתמש ביציאות ה AUX ו ה USB הקיימות ברכב במקום לקנות מכשיר המכיל יציאות אלו זה יהיה מבורך. בנוסף הייתי מעוניין (לא חובה) שהמכשיר ידע לקרוא תגיות ID3. וכמובן רמקול חיצוני עבור הדיבורית. אם יש צורך במידע נוסף אנא אימרו לי ואני אשלים.
×
×
  • תוכן חדש...