רכשתי לא מזמן קיה ריו מודל 2012 (המודל הישן) ואני מעוניין להחליף את המערכת המקורית שברכב (אינה תומכת BT) באחת חדשה התקציב נע בין 700-800.
אם ניתן להשתמש ביציאות ה AUX ו ה USB הקיימות ברכב במקום לקנות מכשיר המכיל יציאות אלו זה יהיה מבורך.
בנוסף הייתי מעוניין (לא חובה) שהמכשיר ידע לקרוא תגיות ID3.
וכמובן רמקול חיצוני עבור הדיבורית.
אם יש צורך במידע נוסף אנא אימרו לי ואני אשלים.