שלום לכולם.
אחרי הרבה חיפושים והרבה שעות בקריאת חומר על כל מני סוגי רכבים,הגעתי למסקנה שפיגו 206xs בדיוק בשבילי.
הבנתי שהרכב הנל חסכוני בדלק ממוצע1:12 ודי אמין כמובן שצריך לטפל בו כמו שצריך.
דלק ואמינות די חשובים מכיוון שאני סטודנט.
למרות כל זה אני מאוד אוהב לנהוג אז חשוב לי גם להנהות מהנסיע ומהרכב.
עכשיו יש לי כמה שאלות שלא הצלחתי למצוא להם תשובות.
1)הבנתי שברכב זה מותקנת מצערת אלקטרונית מה שגורם לתאוצה להיות קצת מנומנמת למרות שחלק אומרים שזה לא קשור למצערת אלה
למחשב מנוע ועוד כל מיני שמות שאני לא מכיר.
יש דרך לפתור את הבעיה בלי להיכנס לפרויקט יקר ומסובך? (אני סטודנט אין לי זמן ואת הכסף)
2)מה צריך לבדוק לפני שאני בכלל לוקח את הרכב לבדיקה במוסך?
תודה על העזרה.
חג שמח ושנה טובה.