אז ככה ציוד חדש שהיה בשימוש כ3 שבועות,סגור בניילונים נמכר עקב קניית רכב קטן והציוד לא מתאים.
סט קומפוננט:
HERTZ HSK165XL-מחיר 1200 ש"ח
סאב:
HERTZ HX380D בקוטר 15 אינץ'(ללא תיבה)- במחיר 1500 ש"ח
דאבל דין:
NIPPON DN6622-מחיר 300 ש"ח
איטום:
4 חתיכות של DYNAMAT EXTREME בגודל של 30X90-מחיר 400 ש"ח
וחתיכה 1 של 45X80- מחיר 200 ש"ח
הציוד תקין לחלוטין חדש לגמרי מתחייב על תקינות מלאה,
איזור מרכז אפשר לגלוש לצפון/לדרום בתוספת תשלום.
בבקשה רק חבר'ה רציניים שיודעים במה מדובר.
050-733-7335-גבריאל אם לא עונה ניתן לשלוח SMS ואחזור