Jump to content

דודל

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דודל

  1. שנה טוב לא ניתנה להצעה בכתב ועל כן לא הגבתי בכל אופן, החברה בסוף לקחה אחריות והחליפה למנוע חדש כל הכבוד להם
  2. שלום לכולם רכשתי פולקסוואגן טוראן 2009 מנוע 1400 טורבו. עוד כשהיה הרכב בידי בעליו הקודמים הלך המנוע אחרי 140,000 ק"מ והוחלף במנוע חדש על חשבון החברה. כעת פגה האחריות וכעבור 45,000 ק"מ נוספים הרכב החל משתנק וכאשר פותחים את פקק שמן המנוע יוצא ממנו עשן רב. בבדיקת המחשב בפולקסוואגן נמסר שהלכה בוכנה וצריך להחליף מנוע (מפירוק) או לתקן אותו. המחיר אותו הם דורשים גבוה מדי. שאלותיי הן: א. איזו מבין שתי האפשרויות עדיפה, בהינתן העובדה שהמנוע עצמו די חדש? ב. האם יש מוסך באזור המרכז או הדרום שאפשר לסמוך עליו גם במנועים כאלה? תודה דוד
×
×
  • תוכן חדש...