אח שלי לקח לי את האוטו פיגו 306 שנת 2000 והוא דפק אותו בצורה משונה...
בסיבוב, הוא נתקע בסלע בדיוק בתחתית הרכב...כלומר יש דפיקה מתחת לדלת של הנוסע האחורי, אבל בפס של השלדה, כלומר על הדלת אין שום מכה, זה על הסף של האוטו בצד...
קשה לי להעלות תמונות, אז אני מקווה שהבנתם..
האם זה נקרא קצה שילדה? אני לא מבין איך מתקנים את זה,כי זה לא חלק נפרד,זה מחובר לכל הלשדה של האוטו, וזה לא חלק מפח רגיל, זה חומר יותר חזק....ואין אפשרות להחדיר פטיש מצד שני ולדפוק חזרה.
הכי מדאיג אותי אם זה נקרא קצה שילדה
ואיך אפשר לתקן את זה?