Jump to content

rani_mania

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rani_mania

  1. כן, התכוונתי לאיביזה. לפי מה שהבנתי מנוע ה 1.4 חדש יותר ועדיף על ה 1.6. זה נכון? ולמה?
  2. מישהו? שנה 2010 ומעלה
  3. מלבד הדגם הזה לא משווקים דגמים נוספים? קראתי בין הפורומים שיש בעיות עם תיבת ה DSG, מה בנוע לגיר ידני?
  4. מישהו יכול להגיד לי מה מציעים? דגמים / תוספות/ מחירים .. כל המידע תודה רבה !!
  5. לפי מה שהבנתי הידני יותר חסכוני מהאוטומט. במידה וזה כך אעדיף את הידני. האם יש הבדל מבחינת אמינות / ביצועים?
  6. שבוע טוב לכל חברי הפורום. ראשית, אקדים ואציין כי ביני לבין ענף הרכב אין שום קשר. בקרוב מאוד אתחיל ללמוד וברצוני לרכוש רכב. הרכב הראשון שלי. עד כה הייתי עם הרכב של המשפחה. אני מחפש רכב בעל מראה צעיר וספורטיבי, דבר שהביא אותי לחשוב על רכישת סיאט איביזה. מה אני מחפש ברכב? כפי שציינתי בעל מראה והתנהגות ספורטיבית, חסכוני בדלק ככול הניתן וכמובן אמין. מבחינת תקציב, מדובר באזור ה 50K. ממה שראיתי במודעות ביד 2, שנתונים 2010-2011 בהחלט יהיו תחת התקציב שלי. רציתי לקבל את המלצתכם, מה דעתכם על הרכב? האם כדאי לרכוש מפרטי או מסוכנות? האם יש רכבים נוספים שהייתם ממליצים לי? רוצה לסגור את עניין בהקדם האפשרי: שבוע - שבועיים לכל היותר . תודה לכל המגיבים !!!
×
×
  • תוכן חדש...