Jump to content

barsuk

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של barsuk

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

2

מוניטין

  1. תודה רבה!
  2. שלום רב, רציתי בבקשה לשאול שאלה אצל חברי הפורום. יש ברכב שרכשתי דיבורית בלוטוס (מצ"ב תמונה) ואין מוסג איך לתחבר לדיבורית הזה, ואין שום סימן שיכול לתת לי אפשרות לחפש באינטרנט, הכפתורים נמחקו אם הזמן ואין שום סימן. אולי יש אנשים שהיה ברכבם את הדיבורית הנ"ל והוא יכול לעזור לי לתחבר ראשונית, כל פרט מתקבל בברכה שם המכשיר או דגם או כל דבר. בתודה סרגיי
×
×
  • תוכן חדש...