Jump to content

שרון מעוז 1973

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שרון מעוז 1973

  1. שלום חברים ! אשמח לשמוע מה חושבים על השברולט קרוז סטיישן 1800 אוט ולדעתי הכי מאובזרת בקטגוריה שנמכרת כעת ב 100k במקום 130k. האם מדובר בעסקה טובה כשהכוונה להחזיקה 3 שנים עד תום האחריות ואז להחליפה. שרון
×
×
  • תוכן חדש...