שלום לפורום,
מחפש המלצה לצמיגים לסיאט לאון. מידת הצמיג 205/55/16, הצמיגים בני 4 שנים, על הכביש 3.5 מראים סימני יובש.
אני לא חי מאפס ל-100, מחפש נוחות חיסכון בדלק ובטיחות.
לאחר חיפוש ראשוני מצאתי 5 מועמדים:
מישלן פרימסי 3 (מומלץ לפי אתר מישלן UK לפי סוג הרכב)
מישלן אנרג'י סייבר +
פירלי P7 (הצמיג איתו הגיע הרכב)
קונטיננטל קונטי פרימיום קונטקט 2 (מומלץ לפי אתר קונטיננטל לפי סוג הרכב)
קונטיננטל אקו קונטקט 5.
תודה רבה לעונים,
ברק