Jump to content

barakrenzler

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של barakrenzler

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לפורום, מחפש המלצה לצמיגים לסיאט לאון. מידת הצמיג 205/55/16, הצמיגים בני 4 שנים, על הכביש 3.5 מראים סימני יובש. אני לא חי מאפס ל-100, מחפש נוחות חיסכון בדלק ובטיחות. לאחר חיפוש ראשוני מצאתי 5 מועמדים: מישלן פרימסי 3 (מומלץ לפי אתר מישלן UK לפי סוג הרכב) מישלן אנרג'י סייבר + פירלי P7 (הצמיג איתו הגיע הרכב) קונטיננטל קונטי פרימיום קונטקט 2 (מומלץ לפי אתר קונטיננטל לפי סוג הרכב) קונטיננטל אקו קונטקט 5. תודה רבה לעונים, ברק
×
×
  • תוכן חדש...