Jump to content

amftbo

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של amftbo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לא מקיר את האוונסיס אבל הI30 מצויינת ואני ממליץ אם אתה רוצה רכב סולידי
  2. רק רוצה להגיד שלי הציעו I30 CW 2012 צורה ישנה עם 100K ב48,500 יד 1 מליסינג (AVIS). בטופס בדיקה שלהם הוא היה נקי לגמרי, אני לא בדקתי את הרכב כי אני קונה פלואנס. נ.ב. רכב מצויין היה לנו לצערי הלך לטוטלוס
  3. למה אין אופציית עריכה בפורום??
  4. שלום חברה, אני מחפש רכב שישומש לנסיעות לעבודה 20 דקות לכל כיוון ולא הרבה יותר מזה. מה שחשוב לי זה שלא יצא לי יקר, משהו שלא יהיה יקר לתחזוקה ולא יזלול בנזין ושיהיה אמין, והרבה פחות חשוב לי היופי או הנוחות. אני לא רוצה מיני ועדפה היא ל1.6, אני רוצה רכב שלא סוחב בעליות, חשבתי בכיוון של 323. אני גמיש קצת במחיר (עד 15) עם יצא לי עדיף לקחת שנתון גבוה יותר. תודה רבה רבה לכל מי שעוזר
×
×
  • תוכן חדש...