Jump to content

esimpex

ספונסר פורום
  • הודעות

    161
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    המרכבה 19, חולון
  • עמוד הבית שלכם
    www.caraudio.co.il

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של esimpex

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

56

מוניטין

  1. חברים יקרים, רובכם כבר שמעתם על הקמת EMMA ישראל, ואם לא אז זה הזמן! קהילת EMMA הוקמה בשנת 2000, ונכון להיום פועלת בהצלחה ביותר מ40 מדינות ברחבי העולם, ועכשיו גם בישראל! הקהילה פועלת ברוח חברתית וספורטיבית, תוך ארגון מפגשים, סמינרים ותחרויות סאונד, אסתטיקה ושיפורים לרכב, ובכך תומכת, מפתחת ומקדמת את ענף הסאונד והמולטימדיה לרכב. וכתוצאה מכך, מעלה את המודעות של הצרכנים, המתקינים וכל העוסקים בתחום כולו למערכות סאונד והתקנות ברמה הגבוהה ביותר, רמת EMMA! ותוך כדי שאנחנו מכינים את כל הנדרש לתחרויות, שכוללים בין היתר את אתר הבית ודפים ברשתות החברתיות שגם הם בתהליכי בנייה. חשוב לנו להתחיל להיות בקשר אמכם, המתחרים העתידיים, השופטים העתידיים, וכמובן האלופים העתידיים כבר מעכשיו, כדי לתת לכם את המידע הנחוץ כמה שיותר מהר. לכן פתחנו לקהילת EMMA Israel, קבוצה רשמית בטלגרם! להצתרפות לחצו על הקישור כאן
  2. מוזמן לבקר באתר החדש שלנו, www.caraudio.co.il יש מגוון פתרונות תקשורת במחירים ללא תחרות.
  3. האמת ששכחתי מהמפגש האחרון שהיה בכלל, אם לא היית מזכיר אותו עכשיו. מילים אבחר לבד, גם אם מתאים לך או לא, דעה אישית, גורלה להשאר אישית… הבנת את הדברים כפי שהיית מסוגל להבין, לא מעבר, לצערי…
  4. זאת לא הייתה הכוונה שלי, אבל… אף אחד לא מונע ממך לארגן מפגשים גם 3 פעמים ביום. מה הקשר בין מפגש חברי לארוע emma?! ואיך הגענו להשווה בכלל?
  5. חברים יקרים, אני מבין את הריגוש, ואת חוסר הסובלנות של כולנו לדעת כמה שיותר וכמה שיותר מהר. אך כרגע אין הרבה מידע שאני יכול לפרסם. מה שאני יכול להבטיח זה שהתחרות לא תהיה ברמה שכונתית, יהיו ארועים יפים ומכובדים ברמה בינלאומית שנוכל להתגאות בהם! כרגע יש לבצע המון עבודה קשה בשיתוף עם אנשים גם בארץ וגם בחול, שתיקח חודשים! יש לבנות מודל, יש לקבוע תקציב, יש לבנות צוות משרד, יש לבנות צוות שופטים, יש לקבוע תקנון (על בסיס תקנון רשמי של emma כמובן, אבל אני די בטוח שהוא יעבור התאמה קלילה, שיהיה לנו קל להתחיל) וכו וכו וכו… וזה רק חלק קטן מאוד. בבוא הזמן יפתח כאן בפורום שרשור רשמי, במקביל לאתר אינטרנט ועמודים ברשתות החברתיות, ובהם נפרסם כל מידע עדכני לאותה את, אם זה קטגוריות, חוקים, עלויות, מיקומים וכדומה… עד אז אבקש ממכם להימנע מניחושים, הערכות, והשערות שמאוד רחוקות מהאמת, ועלולות לבלבל ולהטעות חברים. כל מידע זמין יפורסם ללא עיכוב בבוא הזמן. למרות העלויות הגבוהות לארוע ברמה כזאת, גם המשתתפים וגם האורחים ישאו בעלויות סמליות בלבד.
  6. פקידה ולא מעבר, אבל כתבת מקצועית. לו אין שום קשר ל emma , כך נראה, כנראה אחת ההגזמות של חברינו המשוטף, שהיה בטוח שהם באו לשבח אותו, אבל… הבחור ממש לא בורג פשוט בענף! עם השיגים מאוד מרשימים בקריירה שלו, עד למקומות ראשונים מספר פעמים ברצף! כל דובר רוסית מכור לקאראודיו שעקב אחר מה שקורה ברוסיה באותה התקופה מכיר אותו, אני ישר קלטתי על מי מדובר כשאריק פרסם את התמונה של הרכב שלו וישר מחק, עם התקנה משנות ה2000, הרכב נבנה על רכיבי DLS (עם הרכב הזה זכה בהמון תחרויות), ואז הוסב לkikx לא זוכר בדיוק את המותג, שווה ערך לvega שלנו, כנראה למטרות פרסום, ואז פשוט נעלם מן האופק. ולא היה פעיל שנים רבות. גם בבדיקה קטנה ברוסיה, (Stp שהם עובדים מאוד צמוד עם emma) אף אחד לא הצליח להיזכר בו, כנראה שכל זה היה מזמן… אבל לאשתו נשארו הרבה קשרים עם הדינוזאורים של קאראודיו ברוסיה, לכן הכתבה תוך ימים פורסמה באתר של המגזין הנחשב שם. עם כל זה, אני בדעה שהביקורת הוגנת, ובטוח שכל מה שהם יעשו כאן, אם בכלל, יביא לטובה, בידיוק כמו הכתבה שלהם. אולי נתעורר מהתרדמה ונתחיל לראות רכבים גמורים לפחות בחלק האסטתי,
  7. רק תיקון קטן, היא לא שופטת כפי שהגדירו אותה. היא עבדה תקופה כפקידה ב EMMA ברוסיה, לא יותר מזה. וגם כתבת Caraudio, לכן מכירה היטב את חומר.
  8. זה בגדול המסך המלא של ISA, ואלה הפונקציות העיקריות, שבצמד עם Virtual channel processing הופך את המכשיר לכלי מאוד רציני לרכבים מסובכים בהם יש בין 7/13 ערוצים אקטיביים.
  9. יש לנו את הצמות לכל הרכבים. מניסיון של מאות רכבים…)
  10. עומרי, אולי אתה לא רואה, אדי לא רואה, אני ראיתי משהו לא מקובל, מדובר ב2 שורות ראשונות של תגובתו. אדי, ממתי אפשר משתי שורות של תאור מאתר היצרן להבין מה יש במכשיר כזה או אחר? בנוגע לmix, נתחיל בזה שהמכשיר שלך דיי ישן, לענף הזה 4/5 שנים זה המון. אבל בכל זאת, גם לך יש את הפונקציה הזאת, והיא מאוד מאוד גמישה. במכשירים חדישים, יש כבר את הVCP, שזורקת את הליקס/ברקס/מאטץ׳ לכמה שנים קדימה מהמתחרים, שלא נדבר על ISA, שמכניסה לתוך כל מכשיר dsp את כל הפונקציות של dm-rta audiocontrol. ובדבר אחד צדקת אדי, קצת שכחנו על פותח השרשור, הבחור ביקש לדעת משהו אחד, ולקחנו אותו למקום אחר. אז אני אתחיל אם קצת נתונים שיעזרו לו בפרוייקט, לפ״ש, הרכב שלך מגיע עם תקע VAG חדש, זה אומר שיש לך 6 יציאות לרמקולים במקום 4 שכולנו רגילים. 2 אחוריים, ו4 קדמיים, האות הקדמי כבר מחולק מהמפעל לתדרים גבוהים ונמוכים, ובהם יש גם אקוליזציה. לכן אתה צריך מכשיר dsp עם לפחות 6 כניסות hi-level. התדרים בהם מחולק האות מהמפעל לא הכי מומלצים, לכן כדאי מאוד לקחת מכשיר שיודע למדוד אותם, (או בעזרת מכשיר חיצוני), ואז לאחד אותם, ו״להחזיר את האות למצב נורמאלי, עד כמה שזה אפשרי״, וזה אפשרי! יהיה צורך בתיקון (אחוריים גם הם מסורסים משני הכוונים, וכדאי מאוד לתקן אותם כדי לשמור על אופציית הפיידר). ואל תרוץ לבצע חיתוכים בצמות המקוריות, קיימות צמות מוכנות, ובאורכים שונים במיוחד לחיבור מכשירי dsp. לתוצאות ברמה גבוהה, מומלץ להוסיף נגן, ועדיף שיהיה כתוספת לdsp, בצורה כזאת יהיה אפשר לממשק אותו למערכת בצורה מושלמת, לדוגמא: הפונקציה שאדי דיבר אליה, תוכל לשמוע את המוזיקה דרך bt ישירות לdsp, ובו זמנית לנווט את הקול של הwaze לרמקולים קדמיים בלבד, או רק שמאלי קדמי ( או לכולם כולל הסאב…) בהצלחה.
  11. קודם כל כן, הוא יודע לנגן מכמה מקורות בו זמנית, אבל מה זה משנה? הוא יודע הרבה מעבר למה שאתה חושב. אבל זאת לא הסיבה שכתבתי כאן את מה שכתבתי. הסיבה שכתבתי כאן, היא כי כאן נפלה הטיפה האחרונה והדלי התמלא! תבין, אני לא היחיד ששם לב להתנהלות שלך בזמן האחרון, ולא, אתה לא אובייקטיבי. אז בוא, תגדיר את עצמך בפני כולם, שפעם הבא נדע איך לקחת את מה שאתה כותב. תוקפני? אני? לא! ממתי כתיבת אמת מתפרשת כתוקפנות? אולי רק בעיני הנחשף. אוהב אותך אדי!
  12. אף פעם לא זלזלתי באף מותג! בוא ותצביע איפה זה קרה. אני מתבסס על נתונים נטו, תמיד! למרות שלי מותר לזלזל, כי אני בעל אינטרס! אבל לספק נתונים שגויים או לא מבוססים? אף פעם! אבל כשבן אדם שמציג את עצמו כאדם אובייקטיבי, מתחיל לתפוס צד, רואים את זה ישר, ואדי, אמיתי, זה נראה לא טוב. זה מותר להיות בעל אינטרס, זה בסדר. מציע לך לעשות שיעורי בית עם עצמך.
  13. אדי, כרגיל עם תגובה רחבה שלא כצורך, מאוד מעריך את הסימפטיה שלך למותגים מסויימים… אבל אתה טועה, ומטעה חברים! אבקש ממך, שאם בפעם הבא תרצה לתת חוות דעת אובייקטיבית, תדאג ללמוד את הנושא לעומק. תגובתך חובבנית ולא מעבר. אני כיבואן של מותג מסויים, נמצא גם כאן, וגם בעוד כמה מקומות, רק בשביל לעמוד מקרים כאלה, והדברים האלה לא יעברו בשתיקה. בנוסף, יכולות אינטגרציה שקיימות היום במכשירי הליקס מקדימות את המתחרים בכמה שנים טובות, אני לא ארחיב כאן, זה לא המקום. אבל אם תרצה ללמוד אתה מוזמן, להביע את דעתך אתה יכול במקומות אחרים, לא כאן בפורום. כאן מצפים ממך לשלוט היטב בחומר. המשך יום טוב!
×
×
  • תוכן חדש...