Jump to content

הראל11

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של הראל11

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה עדיף פולקסווגן פולו 2003 או פיאט פנדה 2006? תודה
  2. כמה היא עושה לליטר?
  3. יש המלצה לשנתון ספציפי? עדיף ידני?
  4. שלום לכולם/ן אני מתלבט לגבי רכב בתקציב הנ"ל מה שחשוב לי בעיקר זה חיסכון בדלק וכמובן אמינות יכול להיות ידני או אוטומט. האם הפיאט פנדה זו אופציה טובה? ומה לגבי פולקסווגן פולו? תודה רבה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...