שלום לכולם , יש לי מאזדה 6 2004
הנורה של הכריות אוויר דולקת , ובהתחלה מהבהבת 4 פעמים ואז 8
הבנתי שזה מספר תקלה 48 שזה קשור למושב הימני משהו כזה..
שאלתי כמה מוסכים וחלק אמרו לי שצריך להחליף את הכיסא , יעלה בערך 700 שקלים
וחלק אמרו לי אפשר להחליף את הרכיב שעושה את התקלה וזה יעלה 850
לפני מעמ
השאלה שלי אם המידע שהם נתנו לי נכון , וכמובן בדבר כזה לא משחקים כשזה נוגע לבטיחות אז מה דעתכם?
תודה