שלום,
מכרתי לא מזמן רכב לקרוב משפחה, עשינו העברת בעלות אבל כיוון שלביטוח היה תוקף של שבועות בודדים לא העברנו את הביטוח.
הקרוב לא עשה ביטוח כדי לנצל את תום הביטוח שלי, בזמן זה הוא עשה תאונה באשמתו ללא נזק לרכב אבל עם נזק של כ4 אלף לרכב אחר.
האם עצם העובדה שהפוליסה על שמי (אבל לא הרכב), במקרה של תביעה משפיעה על ה"היעדר תביעות" בחידוש פוליסה לרכב אחר שבבעלותי? (הקרוב לא מעוניין לעשות מקיף אלא רק ג').
תודה רבה.